2 Eylül 2013 Pazartesi

Tutarsız kayınvalide ve Hazımsız görümce ( soğuttular kendilerinden ) | Aydın Kad

kızlar sorun kayınvalidemin tutarsızlığı ve bencilliği ; bir dediği bir dediğini tutmuyo mesela dün düğüne gittik ben 8 aylık hamileyim bide ödemim bar boş şişliğim var çok olmuş ayaklar 42 ,gelirsek google adwords tebrik eder döneriz ben oturamam fazla dedim tamam okadar yapın yeter dedi ,biliyosunuz yaz şimdi düğünler zaten 9 9 buçuk gibi başlıyo buralarda eşimin işi vardı zaten çok yoruluyo tam sıkı dönem 9 da geldi yemek yedik hazırlık yaptık 10 da düğündeydik ,kaynanamda bir surat görümcemde aynı şekilde ,başladı eşime oyna diye zaten sevmiyo oynamayı ayrıca yorgun hem dün biz ne konuştuk ,kaynanam akrabaları gelmiş düğüne başka şehirden önce onları görün dedi gittiğimiz gibi kaynatamda görürler otursunlar yeni geldiler dedi ,ee zaten karışık bilgisayar programı ,akrabaları tanımıyoruz ,Allahım bir surat astı müzik kesildi bak amcanlar bakıyo öpüp gelcektiniz dedi eşimin halasıda gizli kamera sen götürceksin onlar ne bilsin dedi bu bağra bağra düyün yerinde – gelmeyince android tablet ben napayım dedi onlar benim akrabağlarım diğe data kurtarma sinir yaptı :27: ,çok kızdım ama çocuk değiliz üstelik hamileyim noluyoruz çocuk azarlar gibi neyse düğün sahibini tebrik ettim hediyemi verdim kaynanamada işaret çaktım akrabalarıylada görüştük gittik sonra çok durmadık ,zaten görürdük çıkarken böyle hırs yapmanın ne anlamı var … neyse gelelim görümceme web tasarım ,gittik insan bi hoşgeldin ttnet başvuru der bir surat bir surat ,kına yakılcak dönücek genşler, bi teklif et gelicekmisin diye ,bu gitti aldı başını ,gerçi kaynanama beni işaret etti kaynanam hiç dönüp bana bişey demedi git ablanla kına yakılcak diye ,artık kaynanamın iyi niyetli olduğunu kesinlikle düşünmüyorum , kızlar ekimde doğumum var birkere aramadı görümcem ,hala olucak ilk bebeğimiz insan bi internet reklam şey alır ilgi gösterir ,hep bizden bekliyo ,ben yine salak onun kızına bebekler kazaklar oyuncaklar alırdım ,ama bunları görünce soğudum çocuklarından bile soğudum sanki,bide ağzına bişey doladı kızı var küçük tam sosyal oyun sevilcek zaman bebek görünce kıskanıyo normal olarak ,sürekli aayyy sizin çocuk olunca ben sevemem ,kesinlikle sevemem diyip duruyo çocukların yanında öylemi demesi lazım ;kardeş mobil uyglamalar gelicek sen ona ablalık yapıcaksın oyun oynıycaksızız gezdiriceksin demesimi lazım ,böyle konuşunca çocuklarda cephe alıyo büyük oğlu kaynanamlara dayımın çocuğu olunca bizi sevmezsiniz artık diyomuş,kim sokuyo bunu aklına ,bide normal bişeymiş gibi söylüyo bunu kaynanam ,kızlar benim kuzenimle aram hiç iyi değildi google reklam beni hiç benimsemedi hep azarlardı ben çocuğumun kuzenleriyle öyle olmasını istemiyorum bayramlarda özel günlerde buluştuklarında güzel zaman geçirsinler birbirlerini kollasınlar istiyorum ama öyle olmuycak sanırsam :19: eşim bilgisayar almış yiğenine işe yeni başladığında toplama ama iyi bi kasa idare edicek gibi yani,her fırsatta bunu yaptırdığımız paraya yeni bilgisayar alırdık ,diyip duruyo eşimde kızıyo galiyle .çok NANKÖRLER yeni ev aldık 2 kere evinde kaldı bi hayırlı olsun demedi ,bi ev hediyesi almadı 7 kat eller hediyeleriyle geldi ,tam bi asalak anlıycanız kayınvalidemin bi huyu var bide bu konuda bana fikir verirseniz çok sevinirim ; yukarda anlattığım düğüne gitmeden önce kaynanam beni aradı misafirleri varmış onların yanında ilaydacım sana gelirim bi gün önce temizlik yaparım sen yüklüsün yorma kendini camları dolapları sileriz ,sonra sende kalırım ertesi gün düğün evine giderim dedi , neyse bu aradı beni düğünden 1 gün önce bu sefer TABİKİDE yalnız sana hiç gelmeyim çarşıda işim var ordan teyzene giderim ahşama sen de gel işin olmazsa :44: annemler yemeğe aldılar kaynanamları bide bi akraba vardı bizden ,bayram tatlısından konu açıldı ,ben tatlıları yaptım kızımada ayrı tepsiye büzme baklava yaptım evde canı istedikçe yesin dedi ,bayram geldi tabikide avcumu yaladım ,öyle canım çekme aşerme falan olmadı ama ios oyunlar kızlar insaf hamileyim ben ,ayrıca evine gittiğimizde sarma sardım dedi hem etli hem etsiz akıllı telefon bi tabak bile koymadı ,mantı yapmış akşamı ben anneme gittim yemeğe kızı gelicek ama gördüm mantıyı insan bi tabak ayırır ama kıtlıktan çıktıkları için kendilerine yetmemiştir :25: bana ne yapıcam dese sonu gelmiyo ama insanların içinde söylüyo millette yapıyo zannetçek ,yalancı patik başladı oğluma kaç ay oldu yok para veririz siz istediğiniz gibi alırsınız dedi (ihtiyacımız yok mobil oyun çok şükür ) ama gerisi gelmedi bizde kimseye bişey demedik aldık annemi gittik alışveriş yaptık annem mecbur değil alma dedim onun yerine bilenziği biraz fazla yap dedim :52: olsun hiç almadan olmaz dedi aldı kadın beşiğinden kıyafetine herşeyi aldı bana gecelikle pijama bile aldı ,oyuncak bile aldı yaa bu bi gördü bunları kompleksi azdı offff offf kızlar gelin kaynana sorunlar hiç tarzım değil zaten uzağım canımız ne zaman isterse ozaman gidiyoruz eşimde bıktı bunların borcundan ezikliğinden Allahtan benden adsl başvuru yana ama kızıyorum işte normalde ama bi tartımamız yok iyi bana karşı ama bencil ve google reklam vermek adaletsiz oğlu okadar borçlarını ödedi evini düğününü herşeyini kendi yaptı ama yinede o sümsük kızını düşünüyo ,ille ağlanmakmı gerekiyo kızlar anlamıyorum ben


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder