8 Eylül 2013 Pazar

LYSde derece yapan öğrencilere Çayeli Belediyesinden ödül

Rize Çayeli Belediyesi 2013 LYSde Türkiye derecesi yapan Ekin Bayraktar ve Mustafa Çoma başarılarından da notebook bilgisayar hediye gizli kamera etti.Çayeli Belediyesindeki google reklam makamında öğrencileri, ve velilerini ağırlayan Başkan Rıza android tablet Çakır yaptığı konuşmada; bugün çok mutluyuz iki tane yavrumuz hedefe ulaştı. Hem aileleri adına hem mobil oyun Çayeli adına son ios oyunlar derece web tasarım mutluyuz onurluyuz, gururluyuz. Bizlerde değerli kardeşlerimiz yetiştiren ailelerine, öğretmenlerine teşekkür ediyoruz. Çayeli bir markadır. Bu kardeşlerimiz bu markanın daha mobil uyglamalar da yükselmesine ciddi katkılarda bulunacaklarını düşünüyorum. Şu anda ilçemizden 4 yıllık fakültelerde 2500ün üzerinde öğrenim gören kardeşimiz var.Bu kardeşlerimizin bir tanesinin Türkiye 38. olarak Çapa Tıp data kurtarma Fakültesini kazanması, bir tanesinin 292.si olup Boğaziçi Elektrik-Elektronik Mühendisliği kazanması bizleri internet reklam son derece adsl başvuru mutlu etmiştir. Bizde bütün Çayelililer adına kendilerini laptop ile ödüllendiriyoruz. Başarılarının devamın diliyoruz." dedi.Türkiye 292. olarak Boğaziçi Elektrik- Elektronik Mühendisliği kazanan Mustafa Çom ise şunları ifade etti: "4 yıl boyunca çok yoğun bir google reklam vermek şekilde çalıştım. Ailemde büyük bir destek sağladı bana. 4 senelik zorlu süreçten sonra bu başarıyı elde ettim. Aileme, okuluma ve başarımdan dolayı beni akıllı telefon ödüllendiren belediye başkanıma da çok teşekkür ediyorum." Türkiye 38. olarak sosyal oyun Çapa Tıp Fakültesini kazanan Ekin Bayraktarda şöyle konuştu:"Uzun yıllardır bu sınav için google adwords çalışıyordum. Sonunda meyvelerini topladık. Bu bilgisayar programı süreçte bana destek olan öğretmenlerime aileme ttnet başvuru çok teşekkür ederim. Ayrıca bizi ödüllendiren başkanımıza çok teşekkür ediyorum." GENÇBİLİM





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder