12 Eylül 2013 Perşembe

Ahh şu Eski Günler

Eski  günler ne güzeldi, gizli kamera en ufak hediye ile  mutlu  olurduk.   Oyuncak araba, misket, 3 taş,  dışarıda ise futbol, voleybol, yakan top oynardık. Ne günlerdi sabahtan çıkardım akşama kadar sokakta top peşinde üstümüz başımız kir içinde bir oyana bir buyana koşturur dururduk.  Şimdiki gibi bilgisayar da yok data kurtarma nadiren 3 4 kişinin evinde bulunurdu.


Ben 4. sınıfa giderken ilk bilgisayarımız oldu. Sanırım o zamandan beri hiç  oyuncak arabalarım la ios oyunlar oynamadım. :)  Dışarıda çok az çıkmaya android tablet başladım.  İlk bilgisayar’ ım mobil uyglamalar geldiğinde  hatırlıyorum  abi’m Need Four Speed Undergrand yüklemişti :D  Sabah erkenden kalkar okula sosyal oyun gitmeden önce onu oynar öyle okula giderdim. akıllı telefon   Okuldan gelincede hemen üstümü ttnet başvuru değiştirmeden bilgisayar otururdum. Bilgisayar tamamiyle hayatı bitiriyor. Eve bilgisayar geldikten sonra neler değişti…


Ah o eski günler   ufacık bir şeyden bile ne kadar çok mutluluk duyardık.  Bi plastik oyuncak araba bile bizi ne kadar mutlu ederdi. Şimdiki çocuklara plastik kamyon alsak bu ne der, beğenmez.  :D  Tozun toprağın kumun içinde  saatlerce bıkmadan  tüm gün arabalarımızla oynardık.   Köye daha sık giderdim, bundan 10 sene önce  elektirikte yoktu köyde gaz lambasının altında otururduk, hee birde o zaman televizyonda yoktu.


‘Oğlum şu kanalı açsana benim dizim başlıyacak birazdan.” denmiyordu denemiyordu.  Kadın muhabbet  etmeye halini hatırını mobil oyun sormaya mı geldin yoksa  televizyon karşısında farklılık olsun hep kendi evimde izlemek olmuyor değişiklik olsun birazda başkasının evinde  izlemeliyim deyip burada izlemeye  mi geldin.


Anlamıyorum  kadın resmen  farklılık olsun dizimi bugün başka yerde izleyim diye resmen bize bilgisayar programı gelmiş. :D   Eskiden bize kızarlardı her istediğimizi yapamazdık, şimdiki nesil  4 – 5 web tasarım yaşındaki küçükler  istediği yapılmayınca nasıl bağırıyor avazı çıktığı kadar dediğini yaptırasıya bağırıyor  Annesi babası çok şımartmış :)


 Sizde eskiden çocuktunuz eski anılarınızı oynadığınız oyunları eski günleri bize yazmaktan çekinmeyin. :)  


XHTML: You can use these tags:
adsl başvuru


İLHAN KARAKAYA


İLHAN KARAKAYA


İLHAN KARAKAYA


İLHAN KARAKAYA


Bir Youtube Videosu Yüzünden SDN Forum Kapatiliyor


İLHAN KARAKAYA


İLHAN KARAKAYA


İLHAN KARAKAYA


İLHAN KARAKAYA


iPhone 5S Fiyatları Sızdırıldı!


İLHAN KARAKAYA


Bir Youtube Videosu Yüzünden SDN Forum Kapatiliyor


İLHAN KARAKAYA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder