19 Eylül 2013 Perşembe

Hızlı Bir Teknik Ekip » Oyun Koçu

« Yiyecekleriniz Uzun Yıllar Bozulmasın


Elektrikli Ev Aletlerinde Yenilik »


İncelemeler


                Öğrenciliğimde gizli kamera fazlasıyla başıma buyruk davranırdım. İlk android tablet başlarda üniversiteyi ailemin yanında okuyordum. Genellikle arkadaşlarımda kalıyor eve haber bile vermiyordum. Ailem de meraktan çıldırıyordu haliyle. Bu konuda durmadan babamla tartışıyorduk. Adam web tasarım haklıydı adsl başvuru eve gelmediğim her gece sabaha kadar pencerenin önünde bekliyordu. Arayamıyordu. Çünkü ben telefonumu kapatıyordum.


Bir gün arkadaşımla eve çıkmaya karar verdik. Ben de bu durumu aile anlattım. Babam hemen karşı çıktı. Ben de çok bilmiş bir halde “İzin almıyorum baba. Sadece bilin istedim” dediğimde o da gidebileceğimi ama ondan hiçbir şey beklememi söyledi. Ona ondan bir şey istemek şöyle dursun bir daha evine adım atmayacağımı söyleyip çıktım dışarı.


Ama hayat o kadar basit değildi işte! Hemen bir iş buldum. Birkaç hafta arkadaşlarımın evinde kaldım. Sonra Sanem data kurtarma ile mobil oyun eve çıktık. Ev klasik öğrenci eviydi. Haliyle eşyalar da oradan buradan toplamaydı. Yoruluyordum ama her şey güzel gidiyordu. Annem hep arıyordu. Belliydi çok merak ediyordu. Ben babamı kesinlikle sormuyordum ama annem anlatınca can kulağıyla dinliyordum. Özlemiyor da değildim.


Bir gün sabah uyandım fırın çalışmıyordu. Nedenini bir türlü anlayamadım. Fişi takılıydı elektrik vardı ama fırın çalışmıyordu. Ben bu durumda ne yapılacağını bilmiyordum. Tamirci çağrılsa akıllı telefon yapılır mı? Ne kadara yapılır? Yenisi mi mobil uyglamalar yapılmalı? Konuyla ilgili hiçbir fikrim yoktu.


Paniklemiştim. sosyal oyun Bu kadar basit bir konu da bile ne yapacağımı bilmiyordum. Bu bilgisayar programı durumu elbette çözecektim ama bu şaşkınlık beni çılgına çevirmişti. O sırada annem aradı. Ben ağlamaya başlamayayım mı? Annem bir an korktu ama durumu öğrenince kahkaha atmaya başladı. Sonra “Hemen Erenköy Arçelik Teknik Servisi arıyorsun. Tamam mı?” dedi. Telefonu kapattıktan sonra annemin dediği gibi Arçelik Erenköy servisi aradım. Demek eşyalar bozulunca burayı arıyormuş annem? Erenköy ttnet başvuru Arçelik servisi oldukça başarılı bir teknik servis olsa gerek, yoksa annem kesinlikle tavsiye etmezdi.


Tam tahmin ettiği gibiydi. Gerçekten de Arçelik Erenköy servisi ekibi işini çok profesyonelce halletmişti. Teknik ekip gittikten hemen sonra annemi aradım. Babamı buraya getirmesini söyledim. Babam baya naz yapmış gelirken de haybeden çok söylenmiş ama geldiğin de hemen sarıldı. Bir ios oyunlar de ona yaptığım keki görünce baya bir mutlu oldu.


Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder