30 Ağustos 2013 Cuma

Yeniden Başlıyor | İL GAZETESİ

40 bin kadının hiçbir ücret ödemeden devam ettiği merkezler, 2013-2014 eğitim-öğretim yılı için hazırlıklarını tamamladı.


Altındağ Belediyesi’ne bağlı 24 farklı mahallede açılan kadın eğitim kültür google reklam merkezlerinin yeni google reklam vermek sezon başvuruları 28 Ağustos bilgisayar programı ile 23 Eylül tarihleri arasında yapılacak. 2013–2014 yılı kayıtlarına kısa bir süre kala Altındağ Belediyesi tarafından kadın eğitim kültür android tablet merkezlerinde açılması düşünülen meslek edindirme ve web tasarım hobi kursları da belli oldu.


40 BİN ALTINDAĞLI KADININ FAYDALANDIĞI MERKEZLERDEKİ TÜM AKTİVİTELER ÜCRETSİZ


40 bin kadının hiçbir ücret ödemeden devam ettiği merkezler, 2013-2014 eğitim-öğretim yılı için hazırlıklarını tamamladı. Altındağ Halk Eğitim Müdürlüğü, kamu kurumları, üniversiteler ve sivil toplum örgütleri ile işbirliği yapılan kadın eğitim ve kültür merkezleri aracılığıyla data kurtarma hayata farklı bir pencereden bakan Altındağlı pek çok kadın okuma yazma öğrendi, diploma aldı, ehliyet aldı, meslek sahibi oldu, ürettikleri ürünleri satmaya başladı hatta kendi iş yerini açtı. Söz konusu kurslar sayesinde 150’den fazla kadın gizli kamera kendi iş yerini açarken, 6 bin 500 kadın okuma yazma öğrendi. Altındağlı kadınlar, mobil uyglamalar kültür merkezlerinde akıllı telefon özgüven tazelerken sosyalleşme yolunda da önemli adımlar atıyor.


kadin egitim kultur merkezleri (5)HANGİ KURSLAR YER ALACAK?


Kadın eğitim kültür merkezlerinde fotoğrafçılık, moda tasarımı, stilistik, okuma-yazma, bilgisayar, İngilizce, resim, nakış, biçki dikiş, kırk yama, takı, mis sabun, taş bebek, iğne oyası, hat, ebru, tezhip vb mobil oyun gibi kursların yanı sıra kişisel gelişime katkı sağlayacak diksiyon, drama, modern dans ve halk oyunlarına yönelik eğitimler ttnet başvuru sosyal oyun de verilecek.


Altındağ Belediyesi’nin Altındağlı kadınlara sunduğu adsl başvuru imkânlar bunlarla da sınırlı değil. ios oyunlar


Kadınların gelişiminde müzik ve sporu da göz google adwords ardı etmeyen Altındağ Belediyesi, bağlama, ud, keman, kanun, ney, Türk Sanat ve Türk Halk Müziği kurslarıyla beraber aerobik, fitness,  pilates ve badminton branşlarında da kurslar vermeye hazırlanıyor.


kadin egitim kultur merkezleri (1)


Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları ilgazetesi.com.tr.ne aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan köşe yazısı/habere aktif link verilerek ve ancak izinle kullanılabilir.


| internet reklam | İletişim | Hakkımızda | Gizlilik Politikamız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder